Identyfikacja wizualna - to całość unikalnej symboliki, którą stosuje firma aby wyróżnić się w otoczeniu rynkowym.
Skuteczne budowanie tożsamości firmy powinno rozpocząć się już na początku działalności lub wprowadzania nowego produktu na rynek. Kolejnym krokiem
jest określenie zasięgu oraz grupy odbiorców, tak by opracowany przekaz komunikacyjny jakskuteczniej dotarł do wybranej grupy docelowej poprzez:
- logo, logotyp oraz nazwę firmy
- odpowiednio dobraną kolorystykę firmową
- jednorodne formy graficzne
- wszelkiego typu materiały biurowe i rekalmowe
(papiery firmowe, druki, koperty, formularze itp.)
- drukowane meteriały reklamowe
(ulotki, katalogi, teczki, foldery itp.)
- spójna reklamę we wszystkich mediach
- różnorodne formy związane z promowaniem firmy i jej produktów (gadżety reklamowe, kalendarze, plakaty, kupony)
- komunikację internetową
- wystrój wnętrz i najbliższego otoczenia firmy
Dobrze przemyślany i spójny wizerunek firmy ułatwia budowanie świadomości marki przedsiębiorstwa, jak również zapewnia
iż każda reklama utrwali ten wizerunek w świadomości Klienta.
|
|
Zdajemy sobie sprawę, że w przypadku małych i średnich przedsiębiorstw nie zawsze znajdują się wystarczające środki finansowe na przeprowadzenie
dużych akcji marketingowych, dlatego po zapoznaniu się z możliwościami Państwa firmy, proponujemy wdrażanie zmian etapami, jak również pomagamy
w znalezieniu tych elementów, które nie wymagają dużych nakładów finansowych, a ich zmiana skutecznie wpłynie na wzrost rozpoznawalności firmy.
|